Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies) – Katarína Čierna
Katarína Čierna
Master's thesis
Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)
Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach \\(Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)
Anotácia:
Tato práce hovoří o současných trendech v mobilním marketingu, struktuře, velikosti a fungování trhu s placenou mobilní reklamou. Cílem práce je definovat možnosti využití mobilní reklamy ve dvou základních segmentech mobilní reklamě ve vyhladávání a mobilní grafické reklamě. Odhaluje, jaká je úspěšnost placených mobilných reklamných kampaní a jestli je využívaná ve firemní praxi. Poslední část práce …viacAbstract:
The thesis is focused on most recent trends in the mobile marketing industry, paid mobile advertising market structure, size and processes. The aim of the thesis is to define the possibilities of using mobile advertising in two basic segments mobile advertising in search and mobile display advertising. It provides performance results of the paid mobile advertising campaigns and their role in the corporate …viacAbstract:
Táto práca pojednáva o súčasných trendoch v mobilnom marketingu, štruktúre, veľkosti a fungovaní trhu s platenou mobilnou reklamou. Cieľom práce je definovať možnosti využitia mobilnej reklamy v dvoch základných segmentoch mobilnej reklame vo vyhľadávaní a mobilnej grafickej reklame. Odhaľuje, aká je úspešnosť platených mobilných reklamných kampaní a či je využívaná vo firemnej praxi. Posledná časť …viacKľúčové slová
reklama v aplikacích Adwords Google mobilní marketing mobilní reklama reklamní kampaň smarpthone
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40349
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedúci: Jiří Sedláček
- Oponent: Kristýna Melicharová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČIERNA, Katarína. \textit{Využitie PPC marketingu v mobilných reklamných kampaniach (Optimalizácia mobilných kampaní v AVG Technologies)}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/06bstu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
Tomáš Langr -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz -
Analýza televizních reklam firmy T-mobile
Marek Barták -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Kreativní strategie v české TV reklamě společnosti T-Mobile
Karolína ŠTURSOVÁ -
Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile
Dita REICHOVÁ