Matěj Ježek

Bachelor's thesis

Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard

Local marketing of the selected Bageterie Boulevard restaurant
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá lokálním marketingem vybrané pobočky řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. Cílem práce je navržení lokálních marketingových kampaní, které by pobočka v budoucnosti mohla implementovat do své marketingové strategie. Teoretická část práce je věnována problematice franchise a lokálního marketingu, marketingovému mixu, komunikačnímu mixu společně s jeho nástroji …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the local marketing of a selected restaurant of the fast-food chain Bageterie Boulevard. The thesis aims to propose local marketing campaigns that the restaurant could implement in its future marketing strategy. The theoretical part of the thesis is devoted to the issues of the franchise and local marketing, the marketing mix, the communication mix together with its …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Elvíra Čermáková
  • Reader: Kateřina Chvátalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85687