Bc. Jaroslav Pazdera

Bachelor's thesis

Vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů

Influence of advertisement on the selection nutritive products of adolescents
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na žáky 2. stupně ZŠ při výběru potravinových produktů. Teoretická část pojednává o vlivu reklamy, která často ovlivňuje chování mladistvých při nákupu potravin. Také se zabývá historií reklamy a jejím historickým vývojem, reklamou zaměřenou na děti a dospívající, psychologií reklamy zaměřenou na děti a dospívající, vybranými druhy masmédií a jejich charakteristikou …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the influence of advertisement on the selection nutritive products of adolescents. The theoretic part concerns adolescents influence of advertisement during selection of nutritive products. It also concerns history of advertisement and historic development, advertisement focused on adolescents, psychology of advertisement focused on adolescents, selected types of masmedia …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Radim Slaný
  • Reader: PhDr. Mgr. Jitka Slaná Reissmannová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta