Event marketing - jeho využití pro marketingovou komunikaci klubu College Centrum – Marek Janoušek
Marek Janoušek
Bakalářská práce
Event marketing - jeho využití pro marketingovou komunikaci klubu College Centrum
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vymezení event marketingu jako svébytné součásti komunikačního mixu. Práce přinese přehled o nových trendech ve zkoumané oblasti. Praktická část bude věnována přípravě a realizaci konkrétního eventu ve studentském klubu College Centre a zároveň výsledky výzkumu mezi cílovou skupinou. Práce tak bude moci sloužit jako podklad pro přípravu podobných akcí ve zkoumaném zařízení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.