Aleš Běhounek
Bachelor's thesis
Postoje k reklamě na webu
Attitudes towards Web Advertising
Abstract:
Experiment se třemi reklamami značek nealkoholických nápojů sbíral data prostřednictvím internetu v České republice. Cílené ověření vlivu reklamy na jednotlivá pohlaví prostřednictvím modelu duálního zprostředkování hypotéz testovalo účinnost inovací v reklamě značek na zákazníka. Reklama na Kofolu uspěla u obou pohlaví a motiv zobrazení vztahu mezi mužem a ženou má kladný vliv na postoje k reklamě …moreAbstract:
Experiment with three ads of brands of non-alcoholic beverages collects data via internet in Czech Republic. Verification of the influence of advertisement on both of genders via model of Dual mediation hypothesis tested the effectiveness of inovations in advertisement of brands on customer. Advertisement on Kofola was successful in both of genders and motive of projection of relationship between man …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights