Marketingově obchodní subsystém v procesu řízení firmy – Bc. Martin Štěpánek
Bc. Martin Štěpánek
Master's thesis
Marketingově obchodní subsystém v procesu řízení firmy
Marketing-busines subsystem in company management process
Abstract:
Diplomová práce si klade za svůj cíl zhodnotit úroveň marketingově obchodního subsystému u vybraných českých podniků a ověření předem stanovených hypotéz. Teoretická část práce přináší vymezení základních pojmů, které jsou kritické pro naplnění hlavního cíle práce. Seznamuje s problematikou organizačních systémů a následně detailně popisuje jejich dekompozici. Hlavní pozornost je zde věnována marketingově …moreAbstract:
The goal of the Diploma thesis work is to evaluate the level of marketing-business subsystem in selected Czech companies and to verify predetermined hypotheses. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts which are crucial to the fulfilment of the main objective of the thesis. Thesis introduces problematics of Organization systems and describes in detail its decomposition. The main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2020
Thesis defence
- Date of defence: 2. 7. 2020
- Supervisor: Ing. Marek Dvořák, Ph.D. Ing.Paed.IGIP
- Reader: Iveta Zentková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNEK, Martin. \textit{Marketingově obchodní subsystém v procesu řízení firmy}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/06kt75/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights