Ing. Tomáš Tuč

Master's thesis

Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o.

Abstract:
Práce analyzuje prostředí a navrhuje plán pro vybudování programu loaja-lity zákazníků společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. Cíl spočívá především v propojení teoretických a praktických poznatků chování zákazníka, jeho rozdělení a následná aplikace a začlenění do CRM společnosti.
Abstract:
Thesis analyze environment and design a plan for building customer loyalty programme for Volvo Truck Czech. The aim is to combine theoretical and practical knowledge concerning customer behaviour, its classification and subsequent application and implementation into CRM of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 9. 2008
  • Supervisor: Ing. Martina Maštálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting