Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. – Ing. Tomáš Tuč
Ing. Tomáš Tuč
Master's thesis
Program budování loajality společnosti Volvo Truck Czech s.r.o.
Abstract:
Práce analyzuje prostředí a navrhuje plán pro vybudování programu loaja-lity zákazníků společnosti Volvo Truck Czech s.r.o. Cíl spočívá především v propojení teoretických a praktických poznatků chování zákazníka, jeho rozdělení a následná aplikace a začlenění do CRM společnosti.Abstract:
Thesis analyze environment and design a plan for building customer loyalty programme for Volvo Truck Czech. The aim is to combine theoretical and practical knowledge concerning customer behaviour, its classification and subsequent application and implementation into CRM of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/oxx9w/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 9. 2008
- Supervisor: Ing. Martina Maštálková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Marketingová komunikace sportovního eventu
Daniel Sýkora -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Komunikace luxusních značek v době pandemie Covid - 19
Valentina Lazzari -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká