Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio – Martin GLOMBÍČEK
Martin GLOMBÍČEK
Bachelor's thesis
Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio
Low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio. První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio. The first part of thesis is theoretical part which is dedicated to research of professional literature related to brand and brandbuilding concepts. Next part is aimed at marketing mix and introduction to low-cost marketing instruments such as e-marketing, event marke-ting, guerilla marketing and others. Theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GLOMBÍČEK, Martin. Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace Janáčkovy filharmonie Ostrava, p. o.
Daniel JELEŃ -
Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair
Karolína Hořejší -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
Květa Mertová -
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
Lenka Kavuľová -
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
Klára Surmová