Martin GLOMBÍČEK

Bachelor's thesis

Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio

Low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nízkorozpočtovým budováním značky SubInk Tattoo Stu-dio. První částí práce je část teoretická, která se věnuje rešerši odborné literatury týkající se pojmu značka a budování značky (brand a brand building). Práce se dále zaměřuje na téma marketingového mixu a uvedením do problematiky nízkonákladových marketingových nástrojů, mezi které řadíme například e-marketing, event …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on low-cost brandbuilding of SubInk Tattoo Studio. The first part of thesis is theoretical part which is dedicated to research of professional literature related to brand and brandbuilding concepts. Next part is aimed at marketing mix and introduction to low-cost marketing instruments such as e-marketing, event marke-ting, guerilla marketing and others. Theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Tomáš Šula

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GLOMBÍČEK, Martin. Low-cost budování značky SubInk Tattoo Studio. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe