Porovnání digitální marketingové strategie filmového festivalu Mezi Patra a spolku Prague Pride – Huynh Nhu Ngoc Leová
Huynh Nhu Ngoc Leová
Bakalářská práce
Porovnání digitální marketingové strategie filmového festivalu Mezi Patra a spolku Prague Pride
Comparison of the digital marketing strategy of queer film festival MeziPatra and Prague Pride association
Anotace:
Cílem této bakalářské práce zvýšení návštěvnosti filmového festivalu MeziPatra o 10 %. Návštěvnost by se zvýšila, pokud by se zlepšila správa na sociálních sítích. Tento festival bude porovnáván se spolkem Prague Pride, který má stejnou cílovou skupinu, ale má vyšší návštěvnosti na svých akcích. Spolek dále pořádá filmové večery, je tak přímá konkurence filmového festivalu. Skrz výsledky dotazníku …víceAbstract:
The purpose of this bachelor’s thesis is to increase attendance of queer film festival MeziPatra by 10 % by improving their social media management. This film festival will be compared to the Prague Pride association, which has the same target group, but has higher attendance on their own organized events. Prague Pride also organizes film evenings, it means they are in direct competition with the film …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Václav Stříteský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90117
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Navigating Sustainability: A Critical Examination of Prague Airport's CSR Initiatives in the Age of Social Media
Martin Trojan -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Social Media Application among Museums: Case Study on Berlin And Prague Museums
Bojana Suzić