Petr KOVAŘÍK

Diplomová práce

Vliv úrovně logického myšlení na úroveň přírodovědné gramotnosti 10-11 letých žáků ZŠ

Influence of logical thinking level on nature science literacy level of 10-11 years old pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá dvěma fenomény současného vzdělávání - přírodovědnou gramotností a logickým myšlením. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, zdali existuje vztah mezi úrovní logického myšlení a úrovní přírodovědné gramotnosti u žáků základních škol věku 10 - 11 let. Teoretická část této práce je zaměřena na popis a definice pojmu přírodovědná gramotnost, popis jednotlivých složek přírodovědné …více
Abstract:
The thesis examines two phenomena of contemporary education - natural science literacy and logical thinking. The main objective of this work was to establish whether there is a relationship between the level of logical thinking and the level of natural science literacy among primary school pupils aged 10 - 11 years. The theoretical part of this thesis focuses on the description and definition of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 11. 2019
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVAŘÍK, Petr. Vliv úrovně logického myšlení na úroveň přírodovědné gramotnosti 10-11 letých žáků ZŠ. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.