Bc. Romana MIČULKOVÁ

Bachelor's thesis

Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží

Gender interpetation of the czech advertising to luxury and casual goods.
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je specifikovat odlišnosti v interpretaci reklamy na luxusní a běžné zboží ženám a mužům a objasnit genderové prvky, které se v takto cílené marketingové komunikaci vyskytují. Závěry jsou vyvozeny na základě pozorování a následné analýzy tiskové reklamy v lifestylových časopisech cílených na muže a na ženy {--} Maxim a Cosmo-politan. Analýza se zabývá zkoumáním genderových a …viac
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to specify differences in interpretation of ad-vertisement for luxury and casual goods to women and men and clarify gender aspects which are often used in this kind of marketing communication. The conclusions were made by observation and analysis of advertise in lifestyle magazines aimed to men and women {--} Maxim and Cosmopolitan. The analysis contains …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10521

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIČULKOVÁ, Romana. Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications

Práce na příbuzné téma