Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s. – Marek Šíp
Marek Šíp
Bachelor's thesis
Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s.
Consumer behaviour in relation to product offer of SUPRAPHON Entertainment a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá nákupní chování spotřebitelů na trhu s hudebními nosiči se zvláštním zaměřením na gramofonové desky. Teoretická část se zabývá podněty a faktory ovlivňující spotřebitelské chování, dále je zde rozebrán proces nakupování. Výstupem této práce je pak doporučení pro danou společnost v oblasti marketingu a propagace. K vypracování vhodného doporučení byly využity strategické analýzy …viacAbstract:
The bachelor's thesis examines the consumer behavior in the market of music carriers with a special focus on gramophone records. The theoretical part deals with the stimuli and factors influencing consumer behavior, it also discusses the shopping process. The output of this work is a recommendation for the company in the field of marketing and promotion. Strategic analyzes and the questionnaire survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Stojarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÍP, Marek. \textit{Nákupní chování spotřebitele na trhu ve vztahu k~nabídce produktů společnosti SUPRAPHON Entertainment a.s.}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/074122/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Taxes and Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová