Exportní strategie společnosti Nal von Minden – Vojtěch Helikar
Vojtěch Helikar
Diplomová práce
Exportní strategie společnosti Nal von Minden
Export Strategy of Nal von Minden Corporation
Anotace:
Diplomová práce na téma Exportní strategie společnosti Nal von Minden je rozdělena do 5 hlavních částí. První kapitola analyzuje ekonomickou situaci na německém trhu v období od druhé poloviny roku 2008 do konce roku 2009 a prezentuje prognózy dopadů jednotlivých kroků, které měly vést k podpoře ekonomiky. Druhá kapitola představuje německou společnost Nal von Minden GmbH, její organizační strukturu …víceAbstract:
My Master Thesis consists of five main parts. First part analyses economical situation on German market within the time period of middle 2008 and the end of 2009. The set of actions that have been implied to support the economical situation and its individual impacts are presented in this chapter in addition. Second part presents Nal von Minden GmbH Corporation, its organizational structure, company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25252
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Josef Malý
- Oponent: Josef Taušer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Monika Indráková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Tomáš Karchutňák -
Návrh marketingové strategie zavedení nového výrobku na zahraniční trhy
Pavel Horáček -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
Radek Nišev -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Premiumization strategy for Ben & Jerry's brand in the Czech and Slovak markets
Sylvie Rosová