Mapování vnímání globálních hrozeb mezi různými generacemi – Julie Wismanová
Julie Wismanová
Bakalářská práce
Mapování vnímání globálních hrozeb mezi různými generacemi
Mapping the perception of global threats among different generations
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje vnímání globálních hrozeb odlišnými generacemi. V první části práce byla vypracována literární rešerše, kde byly vymezeny základní pojmy, možné dělení hrozeb, popsány jednotlivé globální hrozby a představeny studie, které se podobným tématům již věnovaly. Bakalářská práce byla zaměřena na identifikaci klíčových rozdílů v pohledech na vybrané globální hrozby, vyplývající …víceAbstract:
This bachelor thesis maps the perception of global threats by different generations. In the first part of the thesis, a literature search was conducted to define basic concepts, possible divisions of threats, describe individual global threats and present studies that have already addressed similar topics. The bachelor thesis focused on identifying key differences in perspectives on selected global …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: prof. Dr. Ing. Libor Grega
- Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WISMANOVÁ, Julie. \textit{Mapování vnímání globálních hrozeb mezi různými generacemi}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/078ps4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Generace Z: Vnímání životních hodnot souvisejících s partnerskými vztahy během generací
Kamila TOZZI DI ANGELO -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Postoje generace Y a Z k využívání služeb finančních poradců
Viktor FOLTA -
Stres u generace Z
Aneta DVOŘÁKOVÁ