Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR – Alexandra Bakuncová
Alexandra Bakuncová
Diplomová práce
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Research on consumer preferences in the market of energy drinks with reduced sugar content in the Czech Republic
Anotace:
Téma této práce se zabývá zavedením produktové řady energetických nápojů značky Tiger se sníženým obsahem cukru. Uvedená řada nápojů Tiger Zero Sugar Added se již prodává v Polsku, tudíž se jedná o expanzi produktové řady na český trh. Cílem této práce je analýza preferencí a nákupního chování spotřebitelů na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru, zejména určení faktorů ovlivňujících …víceAbstract:
The topic of this thesis deals with the introduction of the Tiger energy drink product line with reduced sugar content. The Tiger Zero Sugar Added range is already sold in Poland, so it is an expansion of the product line to the Czech market. The aim of this paper is to analyse the preferences and purchasing behaviour of consumers in the market of energy drinks with reduced sugar content, in particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89777
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89777
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum publika klasické hudby: segmentace podle hudebních preferencí
Marie Vítová Dušková -
Návrh marketingového mixu ve vztahu k nové výrobkové řadě
Adam Jendřejek -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Marketingový mix výrobkové řady
Zuzana Záhoříková -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Veronika Malenová -
Návrh komunikačního mixu nové výrobkové řady
Michaela Janourková -
Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s. r. o.
Barbora Čokavcová -
Analýza green marketingu výrobkové řady Garnier Organic
Barbora Brožková