Lucie KOZÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem

Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market
Anotace:
Cílem bakalářské práce na téma Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem je prozkoumat stávající situaci podniku, jeho marketingovou strategii a zhodnotit její vhodnost. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problému marketingu, průmyslovém trhu a tvorbě marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace a stávající marketingové strategie …více
Abstract:
The aim of the thesis The Marketing strategy of Mondi Steti Inc. in commodity paper market is to examine the current situation of the company, its marketing strategy and appraise usability. The first part of the work is aimed at theoretical overview of the marketing, commodity market and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation and current marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOZÁKOVÁ, Lucie. Marketingová strategie Mondi Štětí, a. s. na komoditním trhu s papírem. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická