Globální marketing a lokální kultura – Bc. Yulia Savelyeva
Bc. Yulia Savelyeva
Diplomová práce
Globální marketing a lokální kultura
Global marketing and local culture
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést rozbor marketingové komunikace firmy Starbucks Corporation na českém trhu a případně navrhnout doporučení do budoucna. První část práce představuje rozvoj globálního marketingu, vliv globalizace a změny z toho plynoucí. Dále je rozebrán význam kultury v mezinárodním marketingu. Potom se práce věnuje popisu reklamní kampaně v globálním prostředí, standardizaci, glokalizaci …víceAbstract:
This thesis aims to analyze marketing communication of Starbucks Corporation in the Czech Republic and suggest future improvements. The first part of the thesis introduces developments of global marketing and addresses impacts and changes due to recent globalization processes. These areas are then followed by an analysis of importance of local customs in international marketing. The thesis then proceeds …víceKlíčová slova
Globalizace globální marketing lokální adaptace mezinárodní marketingová komunikace mezinárodní marketing mezinárodní reklamní kampaň mezinárodní značková strategie segmentace standardizace Starbucks Globalization global marketing international brand stratégy international marketing campaign international marketing communication international marketing local adaptation segmentation standardization
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d8ygy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová