Václav Řidkošil

Bachelor's thesis

Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci

Metaverse and Possibilities of Its Usage in Marketing Communications
Anotácia:
Tato práce se zabývá metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Teoretická část obsahuje popis marketingové komunikace a jednotlivé součásti komunikačního mixu. Zároveň je v ní projednávána teorie, která se týká virtuálních světů metaverse a virtuálních realit. Zmíněna je také metodika, jež byla užita pro výzkum. V praktické části jsou uvedena sekundární data a konkrétní příklady …viac
Abstract:
This thesis deals with the metaverse and the possibilities of its use in marketing communications. The theoretical part contains a description of marketing communications and the individual components of the communication mix. It also discusses the theory concerning virtual worlds of the metaverse and virtual realities. The methodology used for research is also mentioned. In the practical part, secondary …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Řidkošil, Václav. Metaverse a možnosti jeho využití v marketingové komunikaci. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications