Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku. – Bc. Monika Obrová
Bc. Monika Obrová
Bakalářská práce
Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku.
Musical Perceptions and Skills of Children from prenatal to pre-school age.
Anotace:
Bakalářská práce „Hudební vnímání a dovednosti dětí od prenatálního období do předškolního věku” se zabývá rolí hudby v životě dítěte a s tím související nutností zařazování hudebních aktivit do předškolního vzdělávání zábavnou a zároveň obohacující formou. Sleduje vývoj hudebního vnímání v kontextu ontogeneze, mapuje hudební dovednosti prostřednictvím prováděných aktivit v mateřské škole. Druhá část …víceAbstract:
The bachelor thesis "Musical Perceptions and Skills of Children from prenatal to pre-school age" deals with the role of music in the child's life and the associated necessity of incorporating musical activities into pre-school education in an entertaining and enriching form. It monitors the development of musical perception in the context of ontogenesis and maps the musical skills through the activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bsaen/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2018
- Vedoucí: Mgr. Daniela Taylor, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Tomanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Předmatematické dovednosti ve spojení s pohybovými a hudebními aktivitami v mateřské škole
Jana Sobotková -
Rytmicko pohybové dovednosti dětí předškolního věku
Anežka Stávková -
Vokální dovednosti ve všeobecné hudební nauce na ZUŠ
Dagmar Štěpánková -
Hudební vývoj dítěte se zaměřením na střední školní věk
Adriana HLÁVKOVÁ -
Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výuce hudební výchovy na gymnáziu
Quang Hieu CHU -
Vybrané prvky muzikoterapie při hudebních činnostech pro žáky Základní školy při centru Arpida
Markéta SÜČOVÁ -
Využití principů muzikoterapie v předškolním vzdělávání
Pavlína Štěpánová -
Využití muzikoterapie v mateřské škole
Lenka Černá