Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market – Sruthish Sivakumar
Sruthish Sivakumar
Diplomová práce
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
Anotace:
Tato studie zkoumá dopad sociálních médií na rozhodovací proces spotřebitelů nakupujících sportovní oblečení v Coimbatore City. Platformy sociálních médií, zejména Facebook, se staly nepostradatelnými nástroji pro podniky, jejichž cílem je zlepšit získávání zákazníků a marketingové úsilí díky své nákladové efektivitě a širokému dosahu. Výzkum zkoumá fáze rozhodovacího procesu nejvíce ovlivněné sociálními …víceAbstract:
This study explores the impact of social media on the decision-making process of consumers purchasing sportswear products in Coimbatore City. Social media platforms, particularly Facebook, have become indispensable tools for businesses aiming to enhance customer acquisition and marketing efforts due to their cost-effectiveness and wide reach. The research examines the stages of the decision-making …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2024
- Vedoucí: Tereza Prešnajderová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIVAKUMAR, Sruthish. \textit{Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/07mero/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálních médií na kulturní kapitál žen na rodičovské dovolené
Beáta Konopáčová -
Vliv konzumace sociálních médií na patologické jídelní chování
Magdaléna Fuchsová -
Vliv sociálních médií v porodní asistenci
Tereza MILETIČOVÁ -
Vliv sociálních médií na poruchy příjmu potravy u současné mládeže
Martina SLUNEČKOVÁ -
Vliv sociálních médií na cestovních ruch a jejich využití na overturismus
Nikola Turečková -
Vliv sociálních médií na socializaci adolescentů
Romana Rajdlová -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Dopady pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování na trhu pet foods
Veronika Gabíková