Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi – Bc. Marcel Jánský
Bc. Marcel Jánský
Master's thesis
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Interaction impact of traditional television spot with Internet technology
Abstract:
Tato práce se zabývá vstupem internetu na televizní obrazovky a řeší důsledky z toho plynoucí. Nejprve práce mapuje aktuální stav televizního vysílání a potenciální možnosti k jeho expanzi, především z hlediska možností pro růst reklamních příjmů, jako majoritního zdroje financování. Dále je popisována oblast internetové reklamy, její formy, prodejní metody a závislosti. Následně autor odvozuje, na …moreAbstract:
This thesis deals with the Internet era of television and addresses the impact of it. As first, it maps the current status of television broadcasting and its expansion potential, mainly the perspective of potential advertising revenue growth as the main financing source of the television. Furthermore it describes the field of internet advertising, including its forms, selling techniques and dependencies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f4pbp/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2017
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml -
Možnosti marketingové komunikace v HbbTV
Aneta SPĚVÁČKOVÁ