Bc. Marcel Jánský

Master's thesis

Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi

Interaction impact of traditional television spot with Internet technology
Anotácia:
Tato práce se zabývá vstupem internetu na televizní obrazovky a řeší důsledky z toho plynoucí. Nejprve práce mapuje aktuální stav televizního vysílání a potenciální možnosti k jeho expanzi, především z hlediska možností pro růst reklamních příjmů, jako majoritního zdroje financování. Dále je popisována oblast internetové reklamy, její formy, prodejní metody a závislosti. Následně autor odvozuje, na …viac
Abstract:
This thesis deals with the Internet era of television and addresses the impact of it. As first, it maps the current status of television broadcasting and its expansion potential, mainly the perspective of potential advertising revenue growth as the main financing source of the television. Furthermore it describes the field of internet advertising, including its forms, selling techniques and dependencies …viac
 

Kľúčové slová

HbbTV Internet Televize Reklama Interakce
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedúci: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma