Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi – Bc. Marcel Jánský
Bc. Marcel Jánský
Diplomová práce
Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi
Interaction impact of traditional television spot with Internet technology
Anotace:
Tato práce se zabývá vstupem internetu na televizní obrazovky a řeší důsledky z toho plynoucí. Nejprve práce mapuje aktuální stav televizního vysílání a potenciální možnosti k jeho expanzi, především z hlediska možností pro růst reklamních příjmů, jako majoritního zdroje financování. Dále je popisována oblast internetové reklamy, její formy, prodejní metody a závislosti. Následně autor odvozuje, na …víceAbstract:
This thesis deals with the Internet era of television and addresses the impact of it. As first, it maps the current status of television broadcasting and its expansion potential, mainly the perspective of potential advertising revenue growth as the main financing source of the television. Furthermore it describes the field of internet advertising, including its forms, selling techniques and dependencies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f4pbp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml -
Možnosti marketingové komunikace v HbbTV
Aneta SPĚVÁČKOVÁ