Bc. Marcel Jánský

Diplomová práce

Dopady spojení tradiční televizní reklamy s internetovými technologiemi

Interaction impact of traditional television spot with Internet technology
Anotace:
Tato práce se zabývá vstupem internetu na televizní obrazovky a řeší důsledky z toho plynoucí. Nejprve práce mapuje aktuální stav televizního vysílání a potenciální možnosti k jeho expanzi, především z hlediska možností pro růst reklamních příjmů, jako majoritního zdroje financování. Dále je popisována oblast internetové reklamy, její formy, prodejní metody a závislosti. Následně autor odvozuje, na …více
Abstract:
This thesis deals with the Internet era of television and addresses the impact of it. As first, it maps the current status of television broadcasting and its expansion potential, mainly the perspective of potential advertising revenue growth as the main financing source of the television. Furthermore it describes the field of internet advertising, including its forms, selling techniques and dependencies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma