Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky – Adéla Novická
Adéla Novická
Diplomová práce
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky
Intergenerational Comparison of Consumer Attitudes to the Brand on the Cosmetics Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce bylo mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke konkrétní značce na trhu kosmetiky. Cílem práce bylo, na základě sesbíraných dat a jejich analýzy, identifikovat spotřebitelské postoje ke značce Notino a následné mezigenerační srovnání mezi spotřebiteli Generace Y a Generace Z. Dále bylo zkoumáno povědomí o společnosti Notino, oblíbenost značky, znalost sortimentu …víceAbstract:
The aim of the thesis was identify attitudes of Generation Y and Generation Z based on collected data. The main focus were based on the data analysis and customer behavior towards the Notino brand. Furthermore, awareness of the Notino company, brand popularity, knowledge of the product range and competing brands from the customer's point of view were examined. As part of the research, the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152823
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2024
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Daniela Pilchová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVICKÁ, Adéla. \textit{Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/07r3uc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Kateřina Bernatíková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
Markéta Šeligová -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
Veronika Dohnálková