Jaroslava Dohnalová

Diplomová práce

Brand management regionálních značek

Brand Management of Regional Brands
Anotace:
Práce je primárně zaměřena na posouzení komunikace značky kvality Klasa. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy značka, brand management, region, regionální značka a další pojmy, které jsou s tématem spjaty. Praktická část se zabývá hodnocením brand managementu zkoumané značky, její známosti a důvěry. Práce dále přináší pohled na rozhodovací procesy zákazníků v souvislosti se značkou Klasa. Výsledky …více
Abstract:
The thesis is primarily focused on an evaluation of the communication of the Klasa quality brand. In the theoretical part there are definitions of terms like brand, brand management, region, regional brand and other terms connected with the topic of the thesis. The practical part is concerned with an evaluation of brand management of the studied brand, its awareness and trust. The thesis also brings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2012
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Denisa Bilohuščinová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33443

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management