Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o. – Michal KOVÁČ
Michal KOVÁČ
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Marketing Research in Order to Optimize Size Range in RV FASHION STYLE s. r. o.
Abstract:
Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby …moreAbstract:
The theoretical part of this paper focuses on definitions of key concepts, methods and techniques. There is a questionnaire design described in this part in addition. The practical part deals with the primary aim of this study which is to optimize the pro-duct range of RV Fashion Style s. r. o. The main marketing method used in this re-search was observation. Results were evaluated and research findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Accessible from:: 11. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁČ, Michal. \textit{Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Available from: https://theses.cz/id/086dos/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOVÁČ, Michal. Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum produktu výrobní firmy
Eva Príborská