Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o. – Michal KOVÁČ
Michal KOVÁČ
Bakalářská práce
Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.
Marketing Research in Order to Optimize Size Range in RV FASHION STYLE s. r. o.
Anotace:
Teoretická část je zaměřena na vymezení marketingových pojmů, metod a technik. Je zde také popsána tvorba dotazníku. Praktická část se věnuje cílu bakalářské práce, op-timalizovat výrobní sortiment firmy RV Fashion Style s.r.o. K tomu byla využita marketingová metoda pozorování a z vyhodnocení výsledků byly vyvozeny výsledky a doporučení pro firmu, které by ji měli pomoci k lepší efektivnosti výroby …víceAbstract:
The theoretical part of this paper focuses on definitions of key concepts, methods and techniques. There is a questionnaire design described in this part in addition. The practical part deals with the primary aim of this study which is to optimize the pro-duct range of RV Fashion Style s. r. o. The main marketing method used in this re-search was observation. Results were evaluated and research findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVÁČ, Michal. \textit{Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/086dos/.
Jak správně citovat práci
KOVÁČ, Michal. Marketingový výzkum za účelem optimalizace velikostního sortimentu firmy RV Fashion Style s.r.o.. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum produktu výrobní firmy
Eva Príborská