Jakub Švec
Bachelor's thesis
Internetová propagace společnosti NH Car, s.r.o.
Internet promotion of NH Car s.r.o. company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací autorizovaného prodejce automobilů, společnosti NH Car s.r.o. Cílem této práce je navrhnout opatření ke zlepšení internetové propagace této společnosti. Tato opatření vycházejí z provedené analýzy úspěšnosti jednotlivých internetových kanálů a nástrojů, které tato společnost využívá.Abstract:
This bachelor thesis describes internet marketing of one Prague based car dealer - NH Car s.r.o. It also offers short introduction of main internet channels and tools, which are being used to maintain internet promotion. The practical usage of these channels and tools is demonstrated with the help of success analysis. This analysis utillizes the results of questionnaire and the author's observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78733
Thesis defence
- Date of defence: 6. 1. 2020
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Internetový marketing prodejce sportovního zboží
Adam Severa -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad
Martin DRLÍK -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan