Internetová propagace společnosti NH Car, s.r.o. – Jakub Švec
Jakub Švec
Bachelor's thesis
Internetová propagace společnosti NH Car, s.r.o.
Internet promotion of NH Car s.r.o. company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou propagací autorizovaného prodejce automobilů, společnosti NH Car s.r.o. Cílem této práce je navrhnout opatření ke zlepšení internetové propagace této společnosti. Tato opatření vycházejí z provedené analýzy úspěšnosti jednotlivých internetových kanálů a nástrojů, které tato společnost využívá.Abstract:
This bachelor thesis describes internet marketing of one Prague based car dealer - NH Car s.r.o. It also offers short introduction of main internet channels and tools, which are being used to maintain internet promotion. The practical usage of these channels and tools is demonstrated with the help of success analysis. This analysis utillizes the results of questionnaire and the author's observation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 1. 2020
- Vedúci: Jitka Volfová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78733
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing prodejce sportovního zboží
Adam Severa -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Tool or Therapist: On the social agency of therapeutical chatbots from social anthropological perspective
Tereza Stejskalová -
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad
Martin DRLÍK -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková