Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech – Bc. Lenka Košťálová
Bc. Lenka Košťálová
Master's thesis
Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech
Comparison of children targeted communication campaigns in selected countries
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačních kampaní cílících na děti. Cílem práce je srovnat skladbu a vedení komunikační kampaně konkrétního produktu podniku zaměřené na děti ve dvou vybraných zemích, které se liší svoji kulturou. V teoretické části jsou objasněny pojmy komunikace a komunikační kampaň. Je vymezen dětský spotřebitel i problematika s ním spojená. Charakterizovány jsou typické …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the problem of communication campaigns directed to children. The aim of the thesis is to compare the composition and conduction of communication campaigns of concrete Ferrero’s product directed to children in two selected countries differing by their culture. In theoretical part are clarified concepts of communication and communication campaign. There are also stated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/j6by7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2010
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠŤÁLOVÁ, Lenka. \textit{Srovnání komunikačních kampaní cílících na děti ve vybraných státech}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/08fh4u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
History, culture, and politics of English speaking countries (USA, the United Kingdom), Cultural studies. Specific areas: Today’s politics in USA; American national culture and cultural diversity
Jan Tichý -
Genderová diverzita a podniková kultura v podnicích Rako, a.s. a Brano group, a.s.
Monika Malá -
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Denisa Václavíková -
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
Petra Kredatusová -
Marketingová komunikace firmy Emco spol. s r.o. na zahraničních trzích
Lucie Šrámková -
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Patrick Poborský -
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum (spotřebitele)
Lucie Slabyhoudová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Ho