Ing. Jan Hipp

Diplomová práce

Personální marketing (analýza období 3 let vybraného podniku)

Personal Marketing (analysis of the selected period of 3 years of company)
Abstract:
My diploma work is focusing on personnel marketing. In this case in the theoretical part I concentrate at the new apprehension of staff, the role of personnel department, recruiting, choosing and remuneration of employees. In the practical part I was analyzing a 3 year period in the hospital in the German town Sonderhausen. I think it is very important to deal with the problematic of personnel marketing …více
Abstract:
Moja diplomová práca sa zaoberá personálnym marketingom, pričom som sa v teoretickej časti zameral najmä na nové vnímanie personálu, úlohu personálneho oddelenia, získavanie, výber a odmeňovanie zamestnancov. V praktickej časti som analyzoval trojročné obdobie nemocnice v nemeckom Sondershausene. Myslím, že je dôležité riešiť otázky personálneho marketingu v každom podniku, pretože len spokojní zamestnanci …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Jiří Zahrádka
  • Oponent: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní