Markéta Janečková
Bachelor's thesis
Analýza distribučních cest firmy ABC
Analysis of Distribution Channels for the Company ABC
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza distribučních cest ve firmě ABC. Tato firma je tradičním a největším výrobcem hydroizolačních fólií v České Republice, fólie jsou vyráběny za pouţití moderních technologií z PVC. Práce je rozdělena na 2 části a to na část teoretickou a praktickou. V první části jsou rozebrány informace teoretické ze zdrojů kniţních ale i internetových. Jedná se o problematiku …moreAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of distribution channels in the company ABC. This company is the traditional and the biggest supplier of waterproofing membranes in the Czech Republic, they are manufactured using modern technology from PVC. The thesis divided into two parts, both theoretical and practical. The first part analyses theoretical information obtained from books and internet sources …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janečková, Markéta. Analýza distribučních cest firmy ABC. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Michal Vojta -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Michaela Poláková