Analýza distribučních cest firmy ABC – Markéta Janečková
Markéta Janečková
Bakalářská práce
Analýza distribučních cest firmy ABC
Analysis of Distribution Channels for the Company ABC
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza distribučních cest ve firmě ABC. Tato firma je tradičním a největším výrobcem hydroizolačních fólií v České Republice, fólie jsou vyráběny za pouţití moderních technologií z PVC. Práce je rozdělena na 2 části a to na část teoretickou a praktickou. V první části jsou rozebrány informace teoretické ze zdrojů kniţních ale i internetových. Jedná se o problematiku …víceAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of distribution channels in the company ABC. This company is the traditional and the biggest supplier of waterproofing membranes in the Czech Republic, they are manufactured using modern technology from PVC. The thesis divided into two parts, both theoretical and practical. The first part analyses theoretical information obtained from books and internet sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janečková, Markéta. Analýza distribučních cest firmy ABC. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Distribuční politika vybraného podniku
Adéla Syrovátková -
Hodnocení distribuční strategie ve vybraném podniku
Zuzana KŘÍŽKOVÁ -
Distribuční strategie společnosti Colorlak, a.s. zaměřená na spotřební trh
Zdeněk BULEJKA -
Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Petr Bašus -
Tvorba a řízení marketingových distribučních cest
Bohdana MRKÁČKOVÁ -
Strategie rozvoje obchodních zástupců vybrané společnosti
Michal Vojta -
CRM systémy jako nástroj obchodní strategie
Pavel Kozelský -
Návrh marketingové strategie při uvedení produktu na trh
Michaela Poláková