Martin Zelený
Master's thesis
Marketing and Augmented Reality
Marketing a rozšířená realita
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat využívání rozšířené reality v současné marketingové praxi a očekávání marketérů ohledně její budoucnosti. Toto bude docíleno provedením kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi existujícími kreativními a reklamními agenturami. Druhotným cílem je představení konceptu rozšířené reality z teoretického hlediska a popis možného využití založený na …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to identify the usage of augmented reality in contemporary marketing practice and the expectations of marketers for the future use. This will be achieved by conducting a quantitative and qualitative research among existing creative and advertising companies. Secondary goal is introducing the concept of augmented reality from the theoretical point of view and …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28886
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2011
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Ludmila Štěpánová -
Augmented reality ve fashion marketingu
Bára Kohoutová -
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Dušan Bezděk -
Rozšířená realita a QR kódy v akademických knihovnách
Blanka Farkašová -
Rozšířená realita v mobilních zařízeních jako impuls rozvoje služeb knihoven
Petr Pospíchal -
Rozšířená realita na mobilních zařízeních
David Mařák -
Rozšířená realita v prostorové scéně s využitím mobilních zařízení
Milan Košťák -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev