Martin Zelený
Master's thesis
Marketing and Augmented Reality
Marketing a rozšířená realita
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat využívání rozšířené reality v současné marketingové praxi a očekávání marketérů ohledně její budoucnosti. Toto bude docíleno provedením kvantitativního a kvalitativního výzkumu mezi existujícími kreativními a reklamními agenturami. Druhotným cílem je představení konceptu rozšířené reality z teoretického hlediska a popis možného využití založený na …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to identify the usage of augmented reality in contemporary marketing practice and the expectations of marketers for the future use. This will be achieved by conducting a quantitative and qualitative research among existing creative and advertising companies. Secondary goal is introducing the concept of augmented reality from the theoretical point of view and …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28886
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2011
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28886
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Ludmila Štěpánová -
Augmented reality ve fashion marketingu
Bára Kohoutová -
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Dušan Bezděk -
Rozšířená realita a QR kódy v akademických knihovnách
Blanka Farkašová -
Rozšířená realita v mobilních zařízeních jako impuls rozvoje služeb knihoven
Petr Pospíchal -
Rozšířená realita na mobilních zařízeních
David Mařák -
Rozšířená realita v prostorové scéně s využitím mobilních zařízení
Milan Košťák -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev