Bc. Jaroslav Staněk

Bachelor's thesis

Marketing v neziskových organizacích

Marketing in the nonprofit organizations
Abstract:
Práce se zabývá tématem marketingové činnosti neziskových organizací. Práce popsuje a identifikuje potřebnost a specifika marketingové strategie a marketingové komunikace v neziskovém sektoru, hlavní produkt, kterým je služba i potřebu marketingu s ohledem na získávání finančních dárců i vlivu veřejnosti. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie neziskové organizace …more
Abstract:
This thesis focus on the topic of marketing activities of non-profit organizations. The thesis describes and identifies the necessity and specifics of marketing strategy and marketing communication in the non-profit sector, the main product which is the service and the need of marketing with regard to the acquisition of financial donors as well as public influence. The aim of the practical part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 11. 2017
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní