Bc. Jaroslav Staněk

Bakalářská práce

Marketing v neziskových organizacích

Marketing in the nonprofit organizations
Anotace:
Práce se zabývá tématem marketingové činnosti neziskových organizací. Práce popsuje a identifikuje potřebnost a specifika marketingové strategie a marketingové komunikace v neziskovém sektoru, hlavní produkt, kterým je služba i potřebu marketingu s ohledem na získávání finančních dárců i vlivu veřejnosti. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové strategie neziskové organizace …více
Abstract:
This thesis focus on the topic of marketing activities of non-profit organizations. The thesis describes and identifies the necessity and specifics of marketing strategy and marketing communication in the non-profit sector, the main product which is the service and the need of marketing with regard to the acquisition of financial donors as well as public influence. The aim of the practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní