Podnikatelský plán založení módní značky – Ing. Filip Létal
Ing. Filip Létal
Diplomová práce
Podnikatelský plán založení módní značky
Business plan for establishing a fashion brand
Anotace:
Tématem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu. Cílem práce je na základě teoretických standardů, analýzy tržní příležitosti a kapacity trhu vytvořit životaschopný podnikatelský plán na založení módní značky. Na základě analýzy primárních a sekundárních dat, byla zvolena strategie podnikatelského plánu, a jsou splněny stanovené dílčí cíle a zodpovězeny výzkumné otázky. Byl sestaven životaschopný …víceAbstract:
The topic of this thesis is the creation of a business plan. The goal of the thesis is to create a viable business plan for the establishment of a fashion brand based on theoretical standards, analysis of market opportunities, and market capacity. The selected strategy of the business plan is based on the analysis of primary and secondary data. Certain sub-objectives are set and fulfilled, and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xx2x0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Založení značky pro sportovní oblečení - podnikatelský záměr
Michal Murányi -
Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky
Rauan Bismildin -
Podnikatelský záměr - založení nové módní značky
Václav Miškovský -
A Business Plan for Fashion E-commerce
Angelika Šišková -
Business plan for a sustainable fashion apparel brand
Nazgul Kantayeva -
Business plan
Luis Antonio Angeles Pérez -
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
Yelena Khegay -
Economic evaluation of business opportunities in fashion industry in the CR
Daria Chervonaya