Provoz zákaznického centra letecké společnosti Lufthansa – Ing. Alan Kuloglija
Ing. Alan Kuloglija
Master's thesis
Provoz zákaznického centra letecké společnosti Lufthansa
Customers service of air company Lufthansa
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikací s volajícími zákazníky a hodnocením kvality hovorů, především pak tato práce řeší oblast poskytování co nejlepších služeb v rámci zákaznického call centra. Nejdříve se zaměřuje na správnou a efektivní komunikaci a je zde popsáno jak nejlépe poskytnout dokonalou službu zákazníkovi po telefonu. Podstatná část práce je pak věnována poskytování služeb call centra zákazníkovi …moreAbstract:
This diploma deals with communication of calling customers and in particular with area of providing customer service in call centre. First of all, diploma concentrates on correct and effective communication and it is described how to provide professional and excellent service for customers over the phone. Substantial part of diploma is dedicated to offering customer service in practice. This is in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ao0ki/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
- Supervisor: Ing. Petr Palenský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.