Ing. Alan Kuloglija

Diplomová práce

Provoz zákaznického centra letecké společnosti Lufthansa

Customers service of air company Lufthansa
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikací s volajícími zákazníky a hodnocením kvality hovorů, především pak tato práce řeší oblast poskytování co nejlepších služeb v rámci zákaznického call centra. Nejdříve se zaměřuje na správnou a efektivní komunikaci a je zde popsáno jak nejlépe poskytnout dokonalou službu zákazníkovi po telefonu. Podstatná část práce je pak věnována poskytování služeb call centra zákazníkovi …více
Abstract:
This diploma deals with communication of calling customers and in particular with area of providing customer service in call centre. First of all, diploma concentrates on correct and effective communication and it is described how to provide professional and excellent service for customers over the phone. Substantial part of diploma is dedicated to offering customer service in practice. This is in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
  • Vedoucí: Ing. Petr Palenský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.