Marketingový výzkum uživatelů mobilních telefonů mezi vysokoškolskými studenty – Jitka Lohnická
Jitka Lohnická
Bakalářská práce
Marketingový výzkum uživatelů mobilních telefonů mezi vysokoškolskými studenty
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovým výzkumem uživatelů mobilních telefonů mezi vysokoškolskými studenty. Převážně je zaměřena na zpracování dat získaných z dotazníkového šetření. První, teoretická část, se zaměřuje na obecný popis marketingového procesu a dále na tvorbu dotazníku. Následující praktická část se týká uskutečněného průzkumu na Vysoké škole ekonomické. Obsahuje stanovení hypotéz, analýzu …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2008
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Nováček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.