Bc. Jan Zbořil

Diplomová práce

Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů

Customer-based Red Bull brand equity in comparison to other brands of energy drinks
Anotace:
Tématem práce je zhodnocení hodnoty značky Red Bull vnímané zákazníky v porovnání s vybranými konkurenčními značkami. V teoretické části práce rozlišuje a vymezuje pojmy hodnota zákazníka a hodnota pro zákazníka. Detailněji se zabývá především značkou, jejím členěním na jednotlivé atributy, její hodnotou pro zákazníka a teoretickými přístupy, které ji vymezují. Práce předkládá a popisuje modely tvorby …více
Abstract:
The topic of the thesis is to evaluate the brand value of Red Bull as perceived by customers in comparison with selected competing brands. The theoretical part of the thesis distinguishes and defines the concepts of customer value and value to the customer. It deals in detail with the brand theory, its division into individual attributes, its value to the customers and the theoretical approaches that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zbořil, Jan. Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod