Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů – Bc. Jan Zbořil
Bc. Jan Zbořil
Master's thesis
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Customer-based Red Bull brand equity in comparison to other brands of energy drinks
Abstract:
Tématem práce je zhodnocení hodnoty značky Red Bull vnímané zákazníky v porovnání s vybranými konkurenčními značkami. V teoretické části práce rozlišuje a vymezuje pojmy hodnota zákazníka a hodnota pro zákazníka. Detailněji se zabývá především značkou, jejím členěním na jednotlivé atributy, její hodnotou pro zákazníka a teoretickými přístupy, které ji vymezují. Práce předkládá a popisuje modely tvorby …moreAbstract:
The topic of the thesis is to evaluate the brand value of Red Bull as perceived by customers in comparison with selected competing brands. The theoretical part of the thesis distinguishes and defines the concepts of customer value and value to the customer. It deals in detail with the brand theory, its division into individual attributes, its value to the customers and the theoretical approaches that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZBOŘIL, Jan. \textit{Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/09jacf/. [citováno 2024-04-23]
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zbořil, Jan. Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Analýza konkurenční pozice energetických nápojů v maloobchodě
Patrik Mynarčík -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová -
Hodnota pro zákazníky a její atributy u olejů pro osobní auta
Petra Halámková -
Znalost značek kvality
Simona Galiová