Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů – Bc. Jan Zbořil
Bc. Jan Zbořil
Diplomová práce
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Customer-based Red Bull brand equity in comparison to other brands of energy drinks
Anotace:
Tématem práce je zhodnocení hodnoty značky Red Bull vnímané zákazníky v porovnání s vybranými konkurenčními značkami. V teoretické části práce rozlišuje a vymezuje pojmy hodnota zákazníka a hodnota pro zákazníka. Detailněji se zabývá především značkou, jejím členěním na jednotlivé atributy, její hodnotou pro zákazníka a teoretickými přístupy, které ji vymezují. Práce předkládá a popisuje modely tvorby …víceAbstract:
The topic of the thesis is to evaluate the brand value of Red Bull as perceived by customers in comparison with selected competing brands. The theoretical part of the thesis distinguishes and defines the concepts of customer value and value to the customer. It deals in detail with the brand theory, its division into individual attributes, its value to the customers and the theoretical approaches that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZBOŘIL, Jan. \textit{Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/09jacf/.
Jak správně citovat práci
Zbořil, Jan. Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení konkurenční pozice značky na trhu energetických nápojů
Michal Cienciala -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová
Název
Vložil
Vloženo
Práva