Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW – Bc. Jakub Šimůnek
Bc. Jakub Šimůnek
Master's thesis
Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW
Data Mining: Preparation of Business-analyst SW Project
Abstract:
Cílem této diplomové práce je příprava projektu obchodně-analytického SW z pohledu data miningu. Práce se zabývá přístupnými daty v prostředí farmaceutického průmyslu, analyzuje současnou situaci a navrhuje, jakým způsobem je možné dostupná data využít pro zlepšení práce obchodních zástupců společností v terénu. Práce je rozdělena do tří části teoretické, praktické a projektové. V teoretické části …moreAbstract:
The aim of this thesis is the preparation of sales-analyst SW project in the field of data min-ing. Thesis search for available information in pharmaceutical industry, analyze current situation within company and propose ways in which should the data be used for enhancing work of sales representatives in field. Thesis itself is divided in three main chapters theoretical, practical and project. In theory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMŮNEK, Jakub. \textit{Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/09kydh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimůnek, Jakub. Data mining: Příprava projektu obchodně-analytického SW. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Implementace cirkulárních business modelů ve farmaceutickém průmyslu
Lenka Pospíšilová -
The assesment of business performance with particular reference to Pfizer inc.
Racem Akkari -
Employer branding of the pharmaceutical companies as a tool for recruitment students and recent graduates for business-related positions
Alla Strakhova -
Self-Service Business Intelligence solution to pharmacovigilance signal management
Jaroslava Petrášová -
Business opportunities in relations between the Russian Federation and India
Alina Shapovalenko -
Vizualizační a reportingové nástroje pro Big Data
Šárka Malá -
Vývoj aplikace pro měření přínosu marketingového oddělení v rámci Big Data platformy
Jan Adam -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová