Nikola Dědková
Diplomová práce
Dějepis ve vlastivědě formou hry
History lessons in the form of games at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím didaktických her v dějepisné části vlastivědy ve 4. a 5. ročníku základních škol. Jejím cílem je vytvoření metodických her a listů, analyzování jejich využití v dějepisné části vlastivědy a jejich ověření ve výuce. Zároveň tato diplomová práce slouží jako sborník her pro učitele do vyučování. Teoretická část této diplomové práce je zaměřena na hru, roli hry v životě …víceAbstract:
The thesis deals with the use of didactic games in the history of homeland studies in the 4th and 5th grade of primary schools. Its aim is to create methodical games and sheets. Analyzing their use in the history of homeland studies and their verification in teaching. At the same time, this thesis serves as a collection of games for teachers and a draft of how to use didactic games in teaching. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vojtěch Hájek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dědková, Nikola. Dějepis ve vlastivědě formou hry. Liberec, 2019. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv povodňových a záplavových rizik na pojistný trh a jeho dopad na prevenci a ochranu před tímto živlem
Hana Zelenková -
Incidenční spory o určení pravosti, výše a pořadí pohledávky v návaznosti na způsobu řešení úpadku obchodních korporací a jejich dopad na insolvenční řízení
Kamil NOVÝ -
„Jsme opuštěni a zrazeni.“ Mnichovská krize v hraném filmu jako součást výuky dějepisu v 9. ročníku ZŠ
Martina Nagyová -
Vybrané výukové jednotky dějepisu a ověření jejich účinnosti v 9. ročníku ZŠ
Zlata Lavičková -
Digitální technologie ve vyučování vybraných kapitol dějepisu 6. ročníku ZŠ
Veronika ŠMERDOVÁ -
Využití didaktických her ve vlastivědě na 1. stupni ZŠ
Natálie ZEMÁNKOVÁ -
Historie Blatenska - Didaktická aplikace ve vlastivědě na 1. stupni ZŠ
Romana JEDLIČKOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová
Název
Vložil
Vloženo
Práva