Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka – Bc. Lucie Dortová
Bc. Lucie Dortová
Bachelor's thesis
Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka
Cooperation among the subjects of the value chain in the customer value creating
Abstract:
Teoretická část práce se věnuje problematice spolupráce a vztahů subjektů hodnotového řetězce při vytváření a dostávání hodnoty pro zákazníka. Především rozebírá, jak pečovat o vztahy v podniku, o vztahy se zákazníky, resp. o vztahy s obchodními partnery. Vymezuje hodnotu pro zákazníka a procesy dostávání, hodnocení a zdokonalování hodnoty pro zákazníka pomocí vzájemného propojení a spolupráce všech …moreAbstract:
Theoretical part of the work is dedicated to the problems of cooperation and relationships between the subjects of the value chain in customer value creating. The work mainly discusses how take care of relationships in business, relationships with customers or relationships with business partners. The work defines the customer value and the processes getting, evaluation and improving customer value …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2011
- Supervisor: prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DORTOVÁ, Lucie. \textit{Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2011. Available from: https://theses.cz/id/09tout/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dortová, Lucie. Spolupráce subjektů hodnotového řetězce při vytváření hodnoty pro zákazníka. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová