Michaela Procházková

Bachelor's thesis

Listening in English Classes: Learners' Perspective

Listening in English Classes: Learners' Perspective
Abstract:
This bachelor thesis deals with listening in English classes and the learners' perspective on the listening skill in the context of Czech elementary schools. In the theoretical part, the Framework Educational Programme for Basic Education and the foreign language section is mentioned as well as the Common European Framework of Reference for Languages, from which the communicative competences are discussed …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka a pohledem žáků na poslechovou dovednost v kontextu českých základních škol. Teoretická část se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu pro základní vzdělávání a sekci pro cizí jazyk v něm zmíněnou. Následně je zmíněn Společný evropský referenční rámec, a to především v něm uvedené komunikační kompetence. V práci jsou dále vypsány …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Procházková, Michaela. Listening in English Classes: Learners' Perspective. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická