Bc. Martin Červinka
Diplomová práce
Realistické zobrazení terénu
Realistic terrain visualization
Anotace:
Tato práce je zaměřena na prostudování a implementaci technik realistického zobrazení terénu s použitím moderních programovatelných grafických karet.Abstract:
The aim of this thesis is to study and implement the methods of realistic terrain displaying and use the advantages of modern programmable graphic cards
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cfufc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2008
- Vedoucí: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vizualizace digitálních modelů terénu s využitím HW akcelerace vykreslování
Jan Vaněk -
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
Jan Pařízek -
Tvorba materiálů, světel a vizualizace interiéru v 3ds Max a Corona
Miroslav Potužník -
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
Martin Kovářík -
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Matej Oravec -
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
Andrej Borges -
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
Josef Putík -
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
Martina Šebová